Ukoliko planirate osnivanje firme u Srbiji, potrebna Vam je stručna pomoć za ispravno vođenje poslovanja. Naš tim eksperta nudi niz profesionalnih računovodstvenih usluga, podršku u registraciji PDV-a, obračun plata, kao i poresko savetovanje, čime olakšavamo Vaše poslovanje, optimizujemo troškove i obezbeđujemo usklađenost sa zakonodavstvom.

NAŠE USLUGE

Ključ za Vaš biznis uspeh: Vodič za osnivanje firme

Odlučili ste da pokrenete sopstveni biznis? Čestitamo Vam na hrabrosti i viziji! Osnivanje preduzeća u Srbiji zahteva niz koraka od kojih je registracija firme u APR-u prvi i ključan korak ka ostvarenju Vaše poslovne ambicije.

Znamo da ovo može delovati kao složen proces, ali uz pravu podršku može biti mnogo jednostavniji nego što mislite. Izbor pravne forme Vašeg budućeg privrednog subjekta, bilo da je u pitanju registrovanje kao preduzetnik, ogranak, predstavništvo ili DOO, samo je jedan od koraka na ovom putu.

Svaka pravna forma ima svoje prednosti i nedostatke – manji porez ali veća odgovornost ličnom imovinom, veći porez i obaveze, ali preneta odgovornost na pravno lice ili pak paušalno oporezivanje i manja odgovornost? Tu smo da Vam pomognemo da donesete pravu odluku.

Shvatamo da ste puni entuzijazma i spremni da se bacite na rad. Ne želite da čekate u redovima, da se bavite papirologijom i proveravate da li ste nešto propustili. Tu dolazimo mi! Nudimo Vam da proces osnivanja i registracije preduzeća prepustite nama. Radite ono što najbolje znate i štedite vreme!

Pozivamo Vas da pročitate naš detaljni vodič kroz postupak osnivanja firme, gde ćete pronaći sve informacije o aktivnostima koje je potrebno sprovesti tokom ovog postupka. Počnite svoj put ka uspešnom biznisu sa pravom podrškom!

Kako izabrati najbolju pravnu formu za vaš biznis

Kada započinjete svoj put biznisa, jedan od najvažnijih koraka je odabir pravne forme za registraciju Vašeg preduzeća. Od izbora forme zavisi kakva će biti struktura Vašeg poslovanja, nivo odgovornosti, ali i poreske obaveze. U skladu sa Zakonom o privrednim društvima Republike Srbije, na raspolaganju su Vam različite forme: od preduzetnika, preko raznih vrsta društava (društvo sa ograničenom odgovornošću – DOO, ortačko društvo, komanditno društvo, akcionarsko društvo), pa sve do ogranaka domaćih i stranih pravnih lica, kao i predstavništva.

Svaka od ovih pravnih formi ima svoje prednosti i mane, a izbor prave forme je ključan za uspešno vođenje posla. Mi smo ovde da Vam pomognemo da napravite pravi izbor. Kroz konsultacije, pomažemo Vam da jasno definišete svoje poslovne ciljeve i na osnovu njih odaberete pravnu formu koja će biti idealna za Vaše poslovanje.

Kroz ovaj proces, bićemo Vaš pouzdan savetnik, vodič kroz različite pravne forme i njihove karakteristike, kako biste doneli pravu odluku. Vaš uspeh je naš prioritet, a prvi korak ka njemu je pravilno osnovano preduzeće koje u potpunosti odgovara Vašim poslovnim potrebama.

Preduzetnik

Postanite uspešan preduzetnik uz CFO d.o.o! Pružamo stručne savete i podršku za bezbrižno pokretanje i upravljanje Vašim preduzetničkim poduhvatom. CFO d.o.o. – Vaš vodič u preduzetničkom svetu!

Info

Pravna forma: Preduzetnik

Svet preduzetništva je svet mogućnosti, kreativnosti i inovacija, ali i svet u kome Vas očekuju izazovi, rizici i neprestano učenje. Da biste uspešno započeli svoje preduzetničko putovanje, potrebno je da budete dobro informisani o tome šta Vas očekuje.

PREDNOSTI PREDUZETNIŠTVA

Kao preduzetnik, imate potpunu slobodu u odlučivanju o svim aspektima svog poslovanja. Možete odabrati posao koji Vas strastveno zanima i kroz njega ostvariti svoje snove. Fleksibilnost koju nudi preduzetništvo je neprocenjiva – birate svoje radno vreme, tim sa kojim radite i poslove na kojima želite ostvariti dobit.

Osnivanje preduzetničke radnje je relativno jednostavno, zahteva manje „papirologije“ u odnosu na druge pravne forme, a i troškovi su niži. Takođe, imate mogućnost da radite različite delatnosti, sve dok nisu zakonom zabranjene i dok ispunjavate propisane uslove.

MANE PREDUZETNIŠTVA

Međutim, preduzetništvo donosi i određene izazove. Preduzetnik je odgovoran celokupnom ličnom imovinom za svoje poslovne obaveze.

Morate biti spremni na to da preuzmete sve poslovne rizike, da radite više sati nego što ste očekivali i da se neprestano usavršavate i učite. Takođe, često se događa da preduzetnici ne mogu da se odvoje od svog posla, što može dovesti do stresa i iscrpljenosti.

POČETAK VAŠEG PREDUZETNIČKOG PUTA

Uprkos izazovima, preduzetništvo je i dalje izuzetno privlačna opcija za mnoge. Ključ uspeha leži u dobroj pripremi. Pre nego što počnete, posvetite dovoljno vremena istraživanju svog tržišta, definisanju svoje poslovne ideje i izradi poslovnog plana.

Kada budete spremni da započnete, sledite korake koje smo opisali u ovom vodiču – odabir poslovnog imena, prikupljanje neophodne dokumentacije, prijava APR-u, izrada pečata i otvaranje poslovnog računa.

Takođe, važno je okružiti se pravim ljudima. Možda će Vam trebati računovođa da bi Vam olakšao finansijsko upravljanje. Konsultanti za poslovanje mogu biti dragoceni izvor informacija i saveta. I naravno, bitno je izgraditi jak tim koji će podržati Vašu viziju i pomoći Vam da je ostvarite. Tu Vam preporučujemo CFO d.o.o. kao iskusan tim koji će Vas pratiti od prvih koraka i uspešno voditi kroz sve faze Vašeg poslovanja.

KONAČNA ODLUKA

Svako preduzetničko putovanje je jedinstveno. Uspeh ne dolazi preko noći, ali uz pravu pripremu, upornost i hrabrost, možete stvoriti posao koji ne samo da Vam donosi prihode, već Vam pruža i mogućnost da ostvarite svoje snove, da unapredite svoju zajednicu i da ostavite pozitivan trag u svetu.

Svet preduzetništva je istovremeno izazovan i osvežavajući, zahteva od Vas da stalno učite i prilagođavate se, ali isto tako nudi priliku da oblikujete svoj put i postignete nešto veliko. Odvojite vreme da razumete sve prednosti i mane ovog poslovnog modela, pripremite se temeljno i započnite svoje preduzetničko putovanje s visokim ambicijama i otvorenim srcem.

Bez obzira na to kakvi izazovi Vas očekuju na tom putu, važno je da uvek imate na umu svoju početnu viziju i strast koja Vas je navela da krenete na ovo putovanje. I upamtite, niste sami na ovom putu – CFO d.o.o. tim podrške Vam može pomoći da prebrodite izazove i ostvarite svoj preduzetnički san.

Koraci u osnivanju i registraciji preduzetnika

Poslovno ime

Poslovno ime je ime pod kojim poslujete kao preduzetnik. Ono mora da sadrži:

  • Ime i prezime preduzetnika (dakle Vaše ime i prezime, npr. Petar Petrović)
  • Opis pretežne delatnosti
  • Oznaku „preduzetnik“ ili „pr“
  • Sedište odnosno adresu na kojoj preduzetnik posluje

Primer poslovnog imena: Petar Petrović preduzetnik, frizerski salon, Beograd, Gandijeva 55A

Najvažnija stvar na koju trebate obratiti pažnju kod ovog koraka je opis pretežne delatnosti. Agencija za privredne registre ima podzakonski akt u kome su pobrojane sve delatnosti koje neko pravno lice može da obavlja. Podeljeni su po oblastima i označeni šifrom i opisom delatnosti. Tamo vrlo jednostavno možete pronaći pod kojom oblasti i šifrom se nalazi ono čime se Vi bavite. Ako Vam ova faza predstavlja problem, CFO d.o.o. može Vam pomoći da pravilno odaberete i definišete pretežnu delatnost.

Naziv

Verovatno ste sada pomislili: „Zar to nismo rešili u prošlom koraku?“

Postoji razlika između poslovnog imena i naziva firme. Poslovno ime je identifikacija preduzetnika, odnosno Vas kao pravnog lica pod kojim poslujete. Naziv pravi razliku između dve firme koje se bave sličnim poslovima i identitetom Vas razlikuje od drugih firmi. Važno je napomenuti da poslovno ime preduzetnika može, ali ne mora da sadrži naziv.

Vaše poslovno ime preduzetnika mora se razlikovati od drugog registrovanog ili rezervisanog poslovnog imena. Svakako ne sme da bude isto, ali nije dozvoljeno ni da bude slično. Odluku o tome šta je slično, a šta ne donosi APR.

Naša preporuka je da ukoliko odlučite da poslovno ime sadrži i naziv, pre registracije napravite pretragu registrovanih i rezervisanih naziva. Naš tim iz CFO d.o.o. ide korak ispred, jer za Vas možemo proveriti da li je željeni naziv dostupan, kao i pomoći u rezervaciji naziva.

Primer sličnog naziva koji neće biti prihvaćen: ukoliko postoji naziv Bonus trans neće Vam biti dozvoljeno da registrujete naziv Bonus transport.

Potrebna dokumentacija

Za registraciju preduzetnika potrebna Vam je sledeća dokumentacija:

  • Jedinstvena registraciona prijava (JRPPS),
  • Dokaz o identitetu preduzetnika (za domaće fizičko lice – fotokopija lične karte, a za stranca – fotokopija pasoša/strane lične karte, odnosno fotokopija lične karte, ako je izdata strancu),
  • Propisana dokumentacija (u originalu, overenom prepisu ili overenoj fotokopiji) i
  • Dokaz o uplati naknade za osnivanje propisane Odlukom o naknadama za poslove registracije i druge usluge koje pruža Agencija za privredne registre.

Postupak pripreme i prikupljanja ove dokumentacije može biti vremenski zahtevan i komplikovan za neiskusne. CFO d.o.o. može Vam pružiti veliku pomoć u ovom koraku. Mi ćemo se pobrinuti da svu potrebnu dokumentaciju pripremite na pravi način, bez propusta koji bi mogli da uspore ili ometaju proces registracije.

Podnošenje zahteva za registraciju

Zahtev za registraciju se podnosi putem APR-a. Ovde možete biti suočeni sa brojnim birokratskim poteškoćama, međutim, ovde profesionalci iz CFO d.o.o. dolaze do izražaja. Omogućavamo da ceo ovaj proces prođe što je moguće brže i efikasnije, podnoseći zahtev za registraciju umesto Vas.

CFO d.o.o. je firma koja je specijalizovana za ovakve usluge i ima veliko iskustvo u radu sa APR-om. Korišćenje naših usluga će Vam uštedeti vreme i živce, a istovremeno će Vam pružiti sigurnost da je sve urađeno na pravilan način.

Početak rada

Nakon uspešne registracije, spremni ste da započnete sa radom! CFO d.o.o. može Vam pružiti dalju podršku i savetovanje u vođenju poslovanja, kako bi Vaš novi preduzetnički poduhvat bio što uspešniji.

Angažovanje CFO d.o.o. omogućiće Vam da se fokusirate na ono što je najvažnije – razvoj Vašeg poslovanja. Pošto imate iskusne stručnjake koji se brinu o registraciji i administrativnim pitanjima, Vi možete usmeriti svoju energiju na strategiju, marketing, proizvode ili usluge – sve ono što čini srž Vašeg preduzetničkog duha.

Poreske obaveze

Nakon što ste uspešno registrovali svoju preduzetničku delatnost, važno je da se upoznate sa svojim poreskim obavezama. Porezi mogu biti komplikovani, a propusti mogu dovesti do ozbiljnih kazni. CFO d.o.o. može Vam pomoći da se kroz ove obaveze snađete na najbolji mogući način. Možemo Vam obezbediti profesionalno vođenje knjigovodstva i savetovanje u vezi sa porezima, osiguravajući da ispunite sve svoje obaveze na vreme i na pravi način.

Kroz sve faze osnivanja i registracije preduzetnika, možete računati na stručnu pomoć i podršku CFO d.o.o. Sa nama u Vašem timu, sve će teći glatko i efikasno, bez nepotrebnih stresova i komplikacija. Na taj način, možete se usredsrediti na ono što je najvažnije – vođenje i rast Vašeg novog preduzetničkog biznisa.

Nemojte dozvoliti da Vas administrativni izazovi odvrate od Vaše preduzetničke vizije. CFO d.o.o. je tu da Vam pomogne da ostvarite svoje snove i postanete uspešan preduzetnik. Ne oklevajte, kontaktirajte CFO d.o.o. danas i započnite svoje preduzetničko putovanje na pravi način.

Društvo sa ograničenom odgovornošću

CFO d.o.o. pruža stručnu podršku u osnivanju i registraciji DOO u Srbiji, uz obilje finansijskih i pravnih usluga za uspešno poslovanje.

INFO

Pravna forma: Društvo sa ograničenom odgovornošću

CFO d.o.o. je specijalizovana za pružanje profesionalnih usluga koje obuhvataju osnivanje i registraciju društva sa ograničenom odgovornošću (DOO), kao i širok spektar finansijskih i pravnih usluga koje su esencijalne za uspešno poslovanje.

Društvo sa ograničenom odgovornošću (DOO) predstavlja dominantan oblik privrednog društva u Republici Srbiji. Karakteriše ga jednostavnost osnivanja, fleksibilnost u radu i ograničena odgovornost članova. DOO može biti osnovano od strane jedne ili više fizičkih ili pravnih lica, gde svaki osnivač postaje vlasnik udela u osnovnom kapitalu društva. Udeo u osnovnom kapitalu nije univerzalno određen, već može varirati u zavisnosti od dogovora osnivača. Minimalni iznos osnovnog kapitala definisan je zakonom i iznosi 100 dinara.

Članovi DOO odgovorni su za obaveze društva do visine svog uloga u osnovnom kapitalu. Time se eliminiše rizik od lične odgovornosti, a rizik poslovanja društva deli se srazmerno udelima u osnovnom kapitalu. Međutim, u slučaju krivične odgovornosti, članovi DOO mogu postati lično odgovorni za posledice svojih radnji.

PREDNOSTI DRUŠTVA SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU

Jedna od glavnih prednosti DOO je vremenska efikasnost osnivanja, koja je u proseku oko pet radnih dana. Sistem registracije je pojednostavljen i omogućava brzu i efikasnu registraciju sa minimalnim brojem formalnosti. DOO je prepoznat kao ekonomski efikasna forma privrednog društva sa niskim minimalnim kapitalom, fleksibilnom strukturom vlasništva i atraktivnom stopom poreza na dobit od 15%.

OGRANIČENJA DRUŠTVA SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU

Iako postoje mnoge prednosti, važno je napomenuti i nekoliko ograničenja. DOO nije paušalno oporeziv i mora voditi knjige po sistemu dvojnog knjigovodstva. Takođe, nije moguće privremeno prekinuti obavljanje delatnosti, a postupak likvidacije i stečaja može biti dugotrajan.

CFO d.o.o. je u potpunosti posvećen da obezbedi stručnu pravnu i finansijsku podršku tokom celog procesa osnivanja i registracije DOO. Naš tim eksperta pružiće Vam sve neophodne informacije i savete, kako biste mogli da donesete informisane odluke koje će Vam pomoći da maksimizujete uspeh Vašeg poslovanja.

KORACI U PROCEDURI  OSNIVANJA DOO

  1. Odluka o nazivu firme: Prvi i jedan od najvažnijih koraka u procesu osnivanja DOO je odabir odgovarajućeg naziva preduzeća. Ime Vaše kompanije je njen prvi identitet i Vaša prva prilika da ostavite utisak na potencijalne klijente. Potrebno je razmotriti različite aspekte prilikom odabira naziva, kao što su jedinstvenost, zvučnost, značenje, lakoća izgovora i pisanja, kao i potencijal za zaštitu žiga. Kada se odlučite za ime, morate proveriti njegovu dostupnost na sajtu APR-a kako bi izbegli potencijalne pravne probleme u budućnosti.
  2. Uloga i odabir direktora: Kao drugi korak, potrebno je imenovati direktora. Direktor je ključna osoba u preduzeću odgovorna za njegovo dnevno upravljanje. Morate razmisliti o tome koja će osoba biti najbolja za ovu ulogu, uzimajući u obzir veštine, iskustvo, pouzdanost, i posvećenost. Direktor mora biti u stanju da donese strateške odluke koje će preduzeće voditi ka uspehu.
  3. Definisanje vlasničke strukture: Sledeći korak je identifikacija osnivača i definisanje njihovih udela u preduzeću. Ovo je važan deo procesa jer određuje prava i obaveze svakog člana, uključujući kako će profit i gubitak biti raspoređeni. Odluke o vlasničkoj strukturi mogu uticati na buduću dinamiku preduzeća i njegovu sposobnost privlačenja investicija.
  4. Odabir metode osnivanja preduzeća: U ovom koraku, treba odlučiti kako će preduzeće biti osnovano. Da li će to biti kroz jednošalterski sistem, gde se sve završava na jednom mestu, ili će se koristiti elektronska prijava? Svaka opcija ima svoje prednosti i mane, i važno je odabrati onu koja je najviše u skladu sa Vašim specifičnim potrebama.
  5. Procena inicijalnih troškova: Sledeći korak uključuje sagledavanje svih početnih troškova povezanih sa osnivanjem DOO. To uključuje troškove registracije, izrade pečata, izrade osnivačkog akta, otvaranja bankovnog računa, itd. Takođe je važno uzeti u obzir i druge troškove, kao što su iznajmljivanje prostora, trošak nabavke opreme, početni troškovi za zaposlene, itd.
  6. Prikupljanje neophodne dokumentacije: Proces osnivanja društva sa ograničenom odgovornošću u Srbiji zahteva detaljnu pripremu i podnošenje odgovarajuće dokumentacije. Ova dokumentacija uključuje jedinstvenu registracionu prijavu za osnivanje pravnog lica, osnivački akt društva sa overenim potpisima članova društva, dokaz o identitetu članova, odluku o imenovanju zastupnika (ukoliko nije određen osnivačkim aktom), potvrdu banke o uplati novčanog uloga ili sporazum članova o proceni nenovčanog uloga, kao i dokaz o uplati naknade za osnivanje društva i dokaz o uplati naknade za registraciju i objavu osnivačkog akta. Svi ovi dokumenti se podnose u originalu, overenom prepisu ili overenoj fotokopiji. Da bi se društvo moglo registrovati elektronskim putem, podnosilac prijave mora da poseduje kvalifikovani elektronski sertifikat (elektronski potpis) izdat od strane sertifikacionog tela u Srbiji, instaliran čitač elektronskih kartica, te Visa, MasterCard ili Dina platne kartice za plaćanje naknada. Priprema ove dokumentacije može biti vremenski zahtevna, ali je neophodna za uspešnu registraciju društva.
  7. Uplata osnovnog kapitala: Osnivači moraju uplatiti osnovni kapital pre nego što preduzeće bude registrovano. Minimalni iznos je 100 dinara, ali može biti veći zavisno od vrste preduzeća. Osnovni kapital može biti uplaćen u novcu ili u vidu stvarnih dobara, poput imovine, opreme, intelektualne svojine, itd.
  8. Izrada biznis plana (nije obavezan): Biznis plan je važan dokument koji detaljno opisuje planove i strategiju Vašeg preduzeća. Treba da sadrži sve ključne informacije o preduzeću, uključujući njegovu svrhu, ciljeve, tržište, konkurenciju, finansijske prognoze, marketinške strategije, itd. Izrada dobro strukturiranog biznis plana može Vam pomoći da privučete investitore i osigurate finansiranje.
  9. Izrada statuta preduzeća: Statut preduzeća je dokument koji definiše njegovu strukturu, pravila i procedure. To uključuje informacije o vlasničkoj strukturi, pravima i obavezama članova, upravljačkim strukturama, itd. Važno je da statut bude jasno napisan i da obuhvati sve ključne aspekte poslovanja.
  10. Izrada osnivačkog akta: Osnivački akt je ključni dokument koji definiše strukturu i pravila rada Vašeg preduzeća. Treba da obuhvati sve ključne aspekte poslovanja, uključujući vlasničku strukturu, svrhu preduzeća, prava i obaveze članova, itd.
  11. Registracija preduzeća: Nakon što su svi prethodni koraci završeni, preduzeće se može registrovati. Ovo se obično radi preko Agencije za privredne registre. Postupak uključuje podnošenje svih prikupljenih dokumenata i plaćanje takse za registraciju.
  12. Izrada pečata preduzeća: Nakon registracije, preduzeće treba da izradi svoj pečat. Pečat je simbol preduzeća koji se koristi na svim zvaničnim dokumentima.
  13. Otvaranje poslovnog računa: Nakon što je preduzeće registrovano i izrađen pečat, sledeći korak je otvaranje poslovnog računa. Ovo se obično radi u banci po izboru. Otvaranje poslovnog računa omogućava preduzeću da obavlja sve finansijske transakcije.
  14. Pokretanje poslovanja: Kada su svi prethodni koraci završeni, preduzeće je spremno za početak poslovanja. Ovo može uključivati zapošljavanje zaposlenih, marketing, izgradnju veza sa dobavljačima i klijentima, itd.

Ogranak domaćeg i stranog pravnog lica

CFO d.o.o. nudi profesionalnu pomoć u formiranju i registraciji ogranka pravnog lica u Srbiji, dopunjujući uslugu sa nizom pravnih i finansijskih konsultacija za optimalno poslovanje.

INFO

Pravna forma: Ogranak domaćeg i stranog pravnog lica u Srbiji

CFO D.O.O. nudi sveobuhvatne usluge koje pokrivaju mnoge aspekte poslovanja, uključujući osnivanje i registraciju pravnih lica i ogranka. Specijalizovani smo za pružanje usluga računovodstva, pružanja pravnih saveta, poreskih konsultacija, finansijske analize, kontrolinga, konsaltinga, saradnje sa finansijskim institucijama i fondovima, izradu biznis planova, izradu i vrednovanje investicionih projekata, kao i strategijsko korporativno finansiranje.

Kada je u pitanju osnivanje ogranka pravnog lica, bilo da je reč o domaćem ili stranom pravnom licu, nudimo profesionalnu pomoć i savetovanje oko kompletne procedure. Naše usluge uključuju pomoć u definisanju strukture ogranka, prikupljanje neophodne dokumentacije, pripremu i podnošenje prijave za osnivanje, kao i dalju podršku u vođenju poslovanja.

  • Ogranak domaćeg pravnog lica: Ogranak predstavlja izdvojeni organizacioni deo domaćeg privrednog društva na teritoriji Republike Srbije preko koga ono obavlja svoju delatnost. Ogranak nema svojstvo pravnog lica i posluje van mesta sedišta pravnog lica, s ciljem obavljanja delatnosti u jednom ili više drugih mesta. Za sve obaveze koje u toku poslovanja nastanu prema trećim licima, odgovara privredno društvo osnivač. Ogranak se osniva Odlukom o obrazovanju ogranka privrednog društva koju donosi skupština, odnosno ortaci ili komplementari, a zatim se podnosi registraciona prijava za osnivanje ogranka radi upisa u APR.
  • Ogranak stranog pravnog lica u Srbiji: Ogranak stranog pravnog lica je izdvojeni organizacioni deo inostrane kompanije preko koga ona obavlja delatnost u Srbiji, u skladu sa Zakonom. Iako ogranak nema status pravnog lica, za njega se mora podneti dokumentacija i registraciona prijava za osnivanje, radi upisa u APR. CFO DOO može Vam pružiti potrebnu pomoć u ovom procesu.

Uz sve to, nudimo i širok spektar drugih usluga za strane kompanije koje žele da prošire svoje poslovanje u Srbiji. Bez obzira na to da li želite da osnujete DOO, akcionarsko društvo, da se registrujete kao preduzetnik, ili da otvorite ogranak ili predstavništvo u Srbiji, CFO DOO može Vam pružiti sveobuhvatnu podršku u tom procesu.

Predstavništvo

CFO d.o.o. nudi profesionalnu pomoć u formiranju i registraciji ogranka pravnog lica u Srbiji, dopunjujući uslugu sa nizom pravnih i finansijskih konsultacija za optimalno poslovanje.

INFO

Pravna forma: Predstavništvo stranog pravnog lica u Srbiji

Predstavništvo stranog pravnog lica deo je strane kompanije u Srbiji koji obavlja prethodne i pripremne radnje kako bi zaključio pravne poslove za svoje matično preduzeće. Iako predstavništvo ne poseduje svojstvo pravnog lica, a ni ne obavlja delatnost osnivača, da bi operisalo u Srbiji mora biti registrovano u Agenciji za privredne registre (APR).

Rad predstavništva je ograničen, što znači da ne može obavljati redovnu delatnost strane firme. Konkretno, predstavništvo ne može prodavati ili distribuirati proizvode, niti pružati svoje usluge na domaćem tržištu. Sve što predstavništvo može da uradi je da zaključuje poslove povezane sa njihovim tekućim poslovanjem.

.Osnivanje predstavništva u Srbiji: Kako to radi CFO d.o.o.

Usluga osnivanja predstavništva uključuje:

  • Pripremu svih potrebnih dokumenata za osnivanje predstavništva. Ovo uključuje Odluku o osnivanju predstavništva i Garancijsku izjavu osnivača predstavništva.
  • Proveru adrese predstavništva u Adresnom registru RGZ.
  • Generisanje jedinstvenog poziva na broj za uplatu kod APR.
  • Dva puta odlazimo na šaltere APR: prvi put da predamo dokumenta, a drugi put da preuzmemo dokumenta.
  • Pružamo Vam BD BROJ: gde možete pratiti status predmeta ONLINE.
  • Dostavljamo Vam Rešenje APR o registraciji Predstavništva – u originalu.
  • Dostavljamo Vam Potvrdu o PIB-u Predstavništva.
  • Pripremamo OP obrazac za Banku – po zahtevu.
  • Kao poklon, pružamo Vam pečat za srećan početak poslovanja!

Troškovi osnivanja predstavništva:

  • Usluga osnivanja Predstavništva: prema cenovniku.
  • Naknada APR za upis Predstavništva u registar: prema cenovniku
  • Troškovi prevodioca i overa dokumentacije: prema situaciji.
  • Pečat sa mehanizmom za Predstavništvo: prema cenovniku
  • Cena se uvećava za složene slučajeve – prema situaciji.

Vreme potrebno za osnivanje predstavništva:

  • Prikupljanje Izvoda i dokaza: zavisi od klijenta.
  • Prevođenje dokumentacije: 2-3 radna dana.
  • Priprema dokumentacije za osnivanje: 3 dana.
  • Registracija Predstavništva u APR-u traje 2 -5 dana.
  • Izrada pečata vrši se ODMAH uz otvaranje Predstavništva.

Dokumenta potrebna za osnivanje predstavništva:

  • Odluka o obrazovanju Predstavništva strane firme.
  • Izvod iz registra u kome je registrovana strana firma- osnivač.
  • Prevod Izvoda od strane ovlašćenog sudskog prevodioca.
  • Dokaz o brojevima računa preko kojih strani osnivač posluje.
  • Izjava osnivača kojom preuzima odgovornost za obaveze.
  • Prevod Izjave i dokumentacije od strane ovlašćenog prevodioca.
  • Ovlašćenje za otvaranje bankovnog računa Predstavništva.
  • Dokazi o identitetu osnivača i Zastupnika Predstavništva.
  • Registraciona prijava APR za registraciju Predstavništva.
  • Uplata naknade za APR po generisanom pozivu na broj.

Usluge koje pruža CFO DOO mogu biti veoma korisne za strane kompanije koje žele da otvore predstavništvo u Srbiji. To podrazumeva sledeće:

  1. Ekspertiza u razumevanju razlika između osnivanja predstavništva i ogranka: CFO DOO ima duboko razumevanje razlika između osnivanja predstavništva i ogranka strane firme u Srbiji. Ova znanja mogu pomoći stranim kompanijama da donesu najbolje odluke u skladu sa svojim poslovnim ciljevima.
  2. Poznavanje pravnih svojstava i kapaciteta predstavništva: CFO DOO može detaljno objasniti pravna svojstva i kapacitete predstavništva u Srbiji, što može biti ključno za strane kompanije koje žele da osnuju predstavništvo u ovoj zemlji.
  3. Podrška u procesu osnivanja predstavništva: CFO DOO pruža sveobuhvatnu podršku u procesu osnivanja predstavništva, uključujući pripremu potrebne dokumentacije, upućivanje u procese i obaveze prema lokalnim organima.
  4. Zastupanje interesa kompanije: CFO DOO ima kapacitet da zastupa interese strane kompanije u Srbiji, bilo da se radi o pravnom savetovanju, vođenju knjigovodstva, plaćanju poreza, ili drugim aktivnostima vezanim za poslovanje.
  5. Pomoć u izbegavanju kazni i nepoštovanja zakona: Sa ekspertizom u oblasti srpskog zakonodavstva i propisa, CFO DOO može pomoći stranim kompanijama da izbegnu eventualne kazne ili sankcije zbog nepoštovanja zakona.

CFO DOO pruža sveobuhvatne usluge koje olakšavaju stranim kompanijama proces otvaranja predstavništva u Srbiji, nudeći stručnost, podršku i savetovanje u svim aspektima ovog procesa.

.

Kako unaprediti finansijsko poslovanje vaše kompanije

Pružamo finansijsko savetovanje, planiranje budžeta, kontrolu troškova i upravljanje rizicima. Efikasnost, preciznost i stručnost – sve na jednom mestu!

INFO

CFO doo: Vaš partner za optimalno finansijsko upravljanje i strateško planiranje

CFO doo: Vaš partner za optimalno finansijsko upravljanje i strateško planiranje

Kada se upustite u svet biznisa, jedan od ključnih aspekata je efikasno upravljanje finansijama. Bez obzira na veličinu Vaše kompanije, vođenje finansija i knjigovodstva može biti složeno i izazovno. CFO d.o.o, sa svojim timom stručnjaka, pruža širok spektar usluga u oblasti finansijskog menadžmenta, omogućavajući Vam da se fokusirate na osnovne aspekte poslovanja.

Izbor pouzdane i profesionalne knjigovodstvene agencije kao što je CFO d.o.o, omogućava Vam da Vaše poslovanje bude u skladu sa svim finansijskim i poreskim regulativama. Naša ekspertiza u upravljanju finansijama, planiranju i finansijskoj analizi, kontroli i reviziji finansijskog poslovanja može Vam pružiti dublji uvid u Vaše finansijsko stanje i potencijalne mogućnosti za rast i širenje.

Uzimajući u obzir različite zahteve i potrebe domaćih i stranih kompanija, CFO d.o.o. pruža prilagođene finansijske usluge, uključujući obračun zarada, poresko planiranje i izveštavanje, vođenje knjigovodstvenih evidencija, kao i administrativne poslove poput prijave i odjave zaposlenih na socijalno osiguranje, sastavljanje ugovora o radu i drugih usluga.

Kao stručnjaci za radno pravo, CFO d.o.o. može Vam pružiti pravnu pomoć kod sačinjavanja kompletne radno-pravne dokumentacije, kao i generalnu pravnu podršku za legalno poslovanje Vaše kompanije. Pružajući potpunu podršku, bilo da se radi o osnivanju nove firme, predstavništva, ogranka ili filijale, CFO d.o.o. čini proces otvaranja i vođenja firme manje stresnim i efikasnijim.

CFO d.o.o. može se pohvaliti visokim stepenom preciznosti, odgovornosti i efikasnosti u svom radu. Sposobni smo da se prilagodimo potrebama svakog klijenta, pružajući transparentne i ažurne finansijske informacije. Koristeći napredne softvere i alate, CFO d.o.o. je u mogućnosti da pruži tačne i pravovremene finansijske izveštaje, olakšavajući donošenje po poslovanje bitnih strateških odluka.

Izbor CFO d.o.o. kao Vašeg finansijskog partnera omogućava Vam da maksimizujete svoj poslovni potencijal uz minimalan rizik. Pružamo jasno razumevanje finansijskih procesa, pomažući Vam da identifikujete ključne finansijske pokazatelje koji utiču na profitabilnost Vašeg poslovanja.

Uz svoje iskusne stručnjake, CFO d.o.o. pruža analitičke usluge koje Vam omogućavaju da bolje razumete tržišne trendove i kako se oni odnose na Vaše poslovanje. Koristeći napredne metode analize i interpretacije finansijskih podataka, oni Vam mogu pomoći da donosite informisane i strateške odluke koje vode ka poboljšanju Vašeg poslovanja.

Bilo da je u pitanju poboljšanje efikasnosti Vašeg poslovnog procesa, optimizacija troškova, upravljanje rizicima ili strateško planiranje, CFO d.o.o. je Vaš pouzdani partner. Naše razumevanje finansijskih procesa i regulativa, kombinovano sa praktičnom primenom i profesionalnom etikom, čini nas idealnim izborom za Vašu kompaniju.

Kroz partnerstvo sa CFO d.o.o, možete biti sigurni da su Vaše finansije u rukama stručnjaka koji Vam mogu pomoći da dostignete svoje poslovne ciljeve i ostvarite održivi rast. Zakažite konsultacije sa CFO d.o.o. danas i krenite putem boljeg finansijskog upravljanja.

Zakažite besplatnu konsultaciju

Kontaktirajte nas! Konsultacije se mogu organizovati besplatno putem telefonskog poziva, online sastanka ili uživo, u našim kancelarijama u Novom Sadu, u skladu sa Vašom trenutnom poslovnom situacijom i uz predlog najadekvatnijeg rešenja.